۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 3184
کد خبر: 84392272
T T
۰ نفر
منبع: با مشارکت سایت هایک تجارت | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

برترین برندهای دوربین مداربسته

۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
کد خبر: 84392272
برترین برندهای دوربین مداربسته

امنیت فضاهای مسکونی و تجاری به یک دغدغه بسیار مهم در جوامع امروز تبدیل شده است و همه ما به نحوی به دنبال استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های نوین در جهت بالا بردن امنیت محل سکونت و مکان های تجاری و اداری خود هستیم. با برترین برندهای دوربین مداربسته در این مقاله آشنا می‌شوید.

یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزار امروز برای افزایش امنیت فضاهای مختلف، دوربین مداربسته است که در انواع مختلف و تحت نام برند های متفاوت در بازار وجود دارد.

اگر شما هم قصد خرید دوربین مداربسته و نصب دوربین ها در فضاهای تجاری و مسکونی مورد نظر خود را داشته باشید با یک چالش مهم روبرو می شوید. برندهای مختلف در شکل های متنوع در بازار دوربین های مداربسته وجود دارند و ممکن است در هنگام خرید با سردرگمی روبرو شوید و نتوانید تصمیم درستی در هنگام خرید داشته باشید. در این مطلب سعی می کنیم بهترین و با کیفیت ترین برند های دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید در هنگام خرید بدون هزینه های زمانی و مالی گزاف نیاز خود را برطرف کنید. با این حال پیشنهاد ما این است که قبل از هر چیز با مشاوران و متخصصان  شرکت مهر تجارت تماس بگیرید ( ۰۲۱۶۷۹۵۸ )  تا اطلاعات کافی در خصوص خرید و نصب دوربین مداربسته را به راحتی دریافت کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

برترین برندهای دوربین مداربسته

اولین برندی که در این مطلب معرفی می کنیم برند هایک ویژن کشور چین است. در حال حاضر معروف ترین و پرکاربرد ترین برند مورد استفاده در دوربین های مداربسته ایران همین برند هایک ویژن به حساب می آید و تقریبا نیمی از بازار ایران را این برند به خود اختصاص داده است.  

شرکت هایک ویژن (Hikvision) از جمله بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی ۱۹ سال گذشته دنیا توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار کشورهای مختلف در سرتاسر دنیا را به دست بگیرد و این موضوع به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب خدمات این شرکت است.  مهم‌ترین نقاط قوت برند هایک ویژن، تمرکز بر رضایت مشتری از طریق بالا بردن کیفیت و قیمت مناسب، نصب آسان و دوام بالای دوربین های مداربسته، ارائه انواع نرم افزار های مدیریت توسط خود شرکت هایک ویژن، مجهز به فناوری تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص عبور از خط، تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی و تنوع بسیار بالای محصولات است.

همانطور که اشاره کردیم، ارائه دوربین‌های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان است و به همین دلیل نصاب های دوربین مداربسته نیز این برند را نسبت به دیگر برند های دوربین مداربسته ترجیح می دهند.

دوربین مداربسته داهوا

برترین برندهای دوربین مداربسته

شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل‌های ممکن و جدیدترین تکنولوژی‌ها است و همواره حدود ۱۰ درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد. برند دوربین مداربسته داهوا( Dahua ) به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.

مهم‌ترین نقاط مثبت این برند، ارائه تصاویر با کیفیت، امکان دسترسی به تصاویر با کیفیت آن هم از راه دور و سیگنال تصویری قدرتمند است و مهم‌ترین نقاط ضعف آن نیز، محدودیت در پهنای باند، دسترسی محدود مشتریان به انواع محصولات و قیمت نسبتا بالا آن است که با در نظر داشتن کیفیت محصولات برند داهوا قابل قبول به نظر می‌رسد.

دوربین مداربسته تی وی تی

برترین برندهای دوربین مداربسته

برند تی وی تی را می توان یکی از مهمترین و معتبرترین برندهای حال حاضر صنعت امنیت در بازار جهانی به حساب آورد. این شرکت چینی از سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را آغاز کرده و مقر اصلی این شرکت نیز در شهر شنزن چین واقع شده است. از نظر زیرساخت های تولیدی نیز باید به این موضوع تاکید کرد که برند تی وی تی دارای مرکز تولید مستقل و پایگاه تحقیق و توسعه است که شعبه هایی را در بیش از ۱۰ استان و شهر در کشور چین تأسیس کرده و رقابتی ترین محصولات و راه حل های امنیت ویدئویی را به بیش از ۱۲۰ کشور در سراسر جهان عرضه می کند.

همچنین برند تی وی تی را می توان یکی از اصلی ترین رقبای برند های مطرح دوربین مداربسته مانند هایک ویژن و داهوا نیز به حساب آورد. بر اساس رویکردهای بازاریابی در صنعت امنیت، افزایش حجم تولید و کاهش قیمت تمام شده با حفظ کیفیت محصول می تواند یک راهکار اساسی برای توانایی رقابت در بازار برای شرکت های تولید کننده سیستم های حفاظتی باشد و شرکت تی وی تی این استراتژی را به نحو احسن در طول ۱۵ سال حیات خود به اجرا گذاشته است.

از سوی دیگر داده های آماری از فروش محصولات امنیتی در سراسر دنیا نشان می دهد که شرکت تی وی تی در دو سال اخیر توانسته است با به کار گیری بهبود کیفیت و افزایش میزان تولید سهم خود را از بازار جهانی دوربین های مداربسته به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عبارتی دقیق تر با نگاهی به آینده، برند TVT را باید یکی از مهمترین بازیگران صنعت حفاظت تصویری در دنیا به حساب آورد.

نکته پایانی

اگر قصد خرید دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته برای منزل یا واحد تجاری و اداری خود را دارید پیشنهاد ما این است که پیش از هر چیز با مشاوران و متخصصان فعال در این حوزه تماس بگیرید تا متحمل هزینه های بیهوده مالی و زمانی در اجرای پروژه های نصب دوربین مداربسته نشوید. ما شرکت مهر تجارت را به شما پیشنهاد می کنیم و شما عزیزان می توانید با شماره ۰۲۱۶۷۹۵۸ تماس بگیرید و یا به وبسایت این شرکت به آدرس www. hiktejarat.com مراجعه کنید و از مشاوره آنلاین این شرکت بهره مند شوید.

م. خ

۰ نفر
منبع: با مشارکت سایت هایک تجارت | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha